Gruppe 1: The Purpose of the Future University – nu med portfolio opgave 2

Det handler stadig om fremtidens universitet i vores gruppe, men selv om opgaven ikke har ændret sig, så har kundeportfolioen udvidet sig lidt – vi har nu to kunder i stedet for en…

“Hvorfor nu det…?”, men bare vent, en forklaring venter forude, og lade det være en teaser for, at du klikker du ind og læser mere om, hvad vi kan og har gjort for vores nu to kunder.

Du kan klikke allerede her, hvis du ikke kan vente, men vi foreslår, at du lige læser resten først inden…

Nu har vi så to kunder, men opgaven er den samme, så hvordan er det blevet løst? Læs videre i nedenstående…

Først har vi en lille intro til opgaven, hvor vi kort beskriver de enkelte dele, det vil være en god idé at læse og studere nærmere.

Klik på vores prototype, som reelt er vores foreløbige webprodukt enten på linket eller det her billede, så kan du se, hvordan prototypen er bygget op. Du finder også en forklaring, hvorfor vi har gjort, som vi har.

Næste punkt er Det empiriske grundlag, her bliver du klogere på, hvad selve opgaven består af.

Så er det designargumentets tur, de valg og tanker vi har gjort i processen.

Kommunikationskonteksten er virkelig vigtigt, så det kan du lære mere om i det her punkt.

For at vore produkter bliver så knaldgode som overhovedet muligt, så har vi også behov for at kunne lave evaluerings- og valideringspunkter ud fra dem, og det kloger vi os på i dette punkt.

Så er vi kommen til enden, eller som vor underviser ynder at kalde for outro. Det er slut for denne gang, og klik med, for at se hvordan det hele ender i denne omgang.

Leave a Reply